blog rowerowy

Piątek, 30 sierpnia 2013 Kategoria Jurabike, Wspólnie, z ekipą z Forum
Km: 22.19 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisiaj 227 osób stawiło się na Masie w tym i Rafi z Michałem.Kilometry razem z dojazdem

Deszczowo na Tysiąclecie

Czwartek, 29 sierpnia 2013 Kategoria Wspólnie
Km: 15.00 Km teren: 0.00 Czas: km/h:
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Wybrałem się do Segera zabierając przy okazji syna na przejażdzkę. Chwilkę porozmawialiśmy i mając zamiar jechać dalej ruszyliśmy w drogę a tutaj telefon żxe trzeba małego Rafałka szybciutko dostarczyć do domu bo na Rakowie pada więc odwrót i w stronę domu. Koło Megasamu zaczyna padać a koło dworca PKS już leje. Zapi*****my do domu i koło Skansenu mijamy się z Arkiem który chyba wracał z jakiegos wypadu.Jak człowiek ma czas na jazdę to zawsze coś przeciw niemu.

Kamieniołom Rudniki

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 Kategoria Wspólnie, Jurabike
Km: 40.99 Km teren: 25.00 Czas: 02:17 km/h: 17.95
Pr. maks.: 41.19 Temperatura: 19.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 957kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Wybrałem się dzisiaj z Segerem do kamieniołomu w Rudnikach w celu sprawdzenia co tam ciekawego mozna zobaczyć. Okazało się że bardzo dużo ciekawych rzeczy ale o tym później. Jedziemy nad Wartą w stronę Tesco a potem cały czas asfaltem aż do Rudnik.Po dotarciu do celu nie wiemy za bardzo jak wjechać na teren kamieniołomu więc troszkę krążymy.Znajdujemy ścieżkę i jadąc nią docieramy do brzegu lecz chyba nawet Piksel i Damian nie zjechaliby stamtąd. W końcu udaje nam się wjechać do środka i od razu jesteśmy w szoku.Teren oznaczony jako ścieżka dydaktyczna z super opisami występujących tam roślin i zwierząt. Oczywiście jeździmy po ścieżkach oglądając co się da i tak docieramy do jaskini Szeptunowej do której kiedyś wejdziemy a następnie do super utrzymanego boiska piłkarskiego. Jeżdzimy jeszcze dość długo zahaczając o jeziorko. Następnie wyjeżdzamy w stronę Rędzin i lasem do Jaskrowa. Powrót nad Wartą do Tesco a potem nad rzeką ścieżką do domu.
zdjęcia

Praca

Niedziela, 25 sierpnia 2013 Kategoria W pojedynkę
Kalorie: kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Tygodniówka z dojazdów do pracy

Po naszych górkach

Poniedziałek, 19 sierpnia 2013 Kategoria Wspólnie Uczestnicy
Km: 25.64 Km teren: 23.00 Czas: 01:36 km/h: 16.02
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 29.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 585kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Po samotnych wyjazdach postanowilęm pojeździć w gronie znajomych. Spotykam się z Agą, Segerem i Zibim pod Skansenem. Dociera na chwilę Przemo ale jedzie prosto z pracy więc z nami sie dalej nie wybiera. Zibi rownież więc ruszamy w trójkę. Mam tylko dwie godzinki więc jedziemy na Ossona,stamtąd na Zieloną i szybki powrót do domu. Fajnie wrócić w swoje strony ale czasami człowiek musi pojeżdzic gdzie indziej.

Powrót do domu

Niedziela, 18 sierpnia 2013 Kategoria W pojedynkę
Km: 63.41 Km teren: 35.00 Czas: 04:01 km/h: 15.79
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: 26.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 1722kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Poranek zastaje nas we Włodowicach z których zamierzamy wrócić do domu. Wyruszamy o 11 a o 13 jesteśmy umówieni z Segerem w Złotym Potoku. Jedziemy przez Kotowice do Mirowa a żeby synek nie narzekał na monotonię wracamy inaczej niż przyjechaliśmy.z Mirowa do Łutowca i przez Moczydła i Czatachowę docieramy do Ostręznika. Mamy jeszcze ok. Godziny do spotkania więc wjeżdzamy sobie na pierwszą górkę z brzegu i szukamy zjazdu. Michał wybiera drogę raz w prąwo raz w lewo i nagle znajdujemy się w Ludwinowie. W tym czasi dzwoni Przemek że już jest więc staramy sie jak najszybciej dotrzeć do Potoku. Jedziemy tak żeby jak najszybciej dotrzeć do miejsca spotkania. Nad zalewem chwila na przywitanie i udajemy sie w stronę domu Aleją Klonową do Zrębic,stamtąd ścieżką Idziego do Sokolich i do Olsztyna. Na rynku przerwa na napój i powrót przez Skrajnicę i nad Wartą do huty. Tutaj Michał udaje się do domu a Przemek i ja na działkę na kielbaskę z grilla.

Do Włodowic

Sobota, 17 sierpnia 2013 Kategoria Wspólnie
Km: 72.94 Km teren: 30.00 Czas: 03:02 km/h: 24.05
Pr. maks.: 37.35 Temperatura: 19.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 1209kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Z okazji wizyty u teściów postanowiłem dotrzeć tam rowerem. Za towarzysza podróży miałem syna Michała dla którego była to pierwsza dłuższa trasa w życiu. Pełen obaw o wytrzymałość synka wyruszyłem w drogę. Najpierw standard do rowerostrady a następnie Dębowcówką i do Sokolich. Po wyjechaniu na asfalt pytam młodego czy jedziemy terenem czy asfaltem. Troszkę go nastraszylem i wybrał szosę i chyba tego pożalował gdyż zaraz trafił mu się podjazd pod Biskupice. Dał radę więc jedziemy dalej do Przybynowa a następnie odbijamy terenem do Jaroszowa. Stamtąd jedziemy do Żarek a następnie drogą którą wskazał mi Piter do Mirowa. Potem zaliczamy zamek w Bobolicach i udajemy się do Huciska. Michał opada powoli z sił więc kierujemy się już w stronę Włodowic. Wjeżdzamy do dziadków i synek po obiedzie udaje się na drzemkę. Po południu jedziemy do Morska do rodziny przy okazji zaliczając zamek i zjazd ze stoku. Po powrocie do domu zasłużony odpoczynek dla Michałka a dla taty piwko i planowanie trasy powrotu na dzień następny.

Tygodniówka z pracy

Piątek, 16 sierpnia 2013 Kategoria W pojedynkę

Jak zwykle Olsztyn

Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 Kategoria Wspólnie Uczestnicy
Km: 32.69 Km teren: 25.00 Czas: 01:54 km/h: 17.21
Pr. maks.: 46.12 Temperatura: 23.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 750kcal Podjazdy: m Aktywność: Jazda na rowerze
Dzisiejszy wyjazd miał wyglądać inaczej ale ze względu na ograniczony czas Zbyszka padło znów na Olsztyn. Trasa standard czyli Zielona,Towarne i do Olsztyna. Następnie kamieniołom z którego zjeżdzamy tym razem prawą stroną. Następnie Zamek i zjazd do Leśnego. Potem do sklepu po napoje i szybki powrót asfaltem do domu.Więcej szczegółów na profilu Jura Bike