blog rowerowy

Km: 16.73 Km teren: 0.00 Czas: 01:10 km/h: 14.34
Pr. maks.: 27.45 Temperatura: -3.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 383kcal Podjazdy: 3320m Aktywność: Jazda na rowerze
Mikołajowa Masa. Dojechało nas 60 osób co przy takiej pogodzie jest dobrym wynikiem. Dość długo czekaliśmy na eskortę Policji bo chyba byli w Macu na kolacji. Miało być zimowo ale nie było śniegu,za to dużo Mikołajów. I takim oto wyjazdem zakończyłem chyba rok 2012 na rowerze chociaż nie mówię że napewno.

Świąteczne rowerowanie

Środa, 26 grudnia 2012 Kategoria Wspólnie, z ekipą z Forum
Km: 28.74 Km teren: 0.00 Czas: 01:23 km/h: 20.78
Pr. maks.: 34.88 Temperatura: 5.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 656kcal Podjazdy: 7760m Aktywność: Jazda na rowerze
Po informacji na CFR o dzisiejszym wyjeździe z chęcią ruszyłem cztery litery i stawiłem się punkt 10 koło skansenu. Wyruszyliśmy w szóstkę tj.Edytka,Jacek,Przemek,Robert,Wojtek i ja w kierunku Olsztyna z jasnym celem dotarcia do Leśnego. Od razu dało się odczuć braki w jeździe i skutki przebytej choroby bo ledwo dotrzymywałem tempa. Pod Kusięta odpadłem i powoli toczyłem się w stronę Olsztyna. Na końcu Kusiąt udało mi się dogonić Wojtka z którym dotarliśmy do baru. Następnie dość długa posiadówka w miłym towarzystwie do którego co chwilę docierało coraz więcej ludzi. Niestety co miłe to się szybko kończy -trzeba było się zbierać. W piątkę tj.Edytka,Sti,Przemo,Voit i ja wracamy do domu. Króciutki kawałek terenem do Skrajnicy następnie Rowerostradą w kierunku Częstochowy. Na końcu ścieżki wjeżdzamy na lód i Rafik zalicza glebę. Jest to moja trzecia wywrotka w sezonie na szczęscie nic się nie stało.Wyjeżdżamy na Bugajską i koło Michaliny do trasy. Na Rakowskiej rozjeżdzamy się w kierunku domów żeby dokończyć świąteczne żarcie.

Zielona-Towarne-Olsztyn-zimowo

Niedziela, 2 grudnia 2012 Kategoria Wspólnie
Km: 40.68 Km teren: 36.00 Czas: 02:36 km/h: 15.65
Pr. maks.: 37.20 Temperatura: -1.5°C HRmax: HRavg
Kalorie: 1554kcal Podjazdy: 11490m Aktywność: Jazda na rowerze
Trójka szaleńców : Mirosław,Zbyszek i Rafał wczesnym rankiem w zimowej scenerii postanowiła zdobyć parę górek. Wyjeżdzamy spod Galerii nad Wartą koło stadionu żużlowego w stronę cmentarza żydowskiego.Przez cmentarz na Legionów i na górę Ossona,zjazd i kierujemy się na Zieloną Górę. Wjeżdzamy koło leśniczówki ścieżką dydaktyczną (ślisko od śniegu i leżących pod nim liści)potem szybki zjazd i jesteśmy na Zielonej. Ustalamy że dzisiaj nie wjeżdzamy na nią tylko śmigamy kawałek asfaltem w stronę Towarnych. Oczywiście staramy się podjechać ale ze względu na warunki średnio nam to wychodzi.Potem zjazd do Olsztyna i na rynku udajemy się w kierunku Sokolich. Następnie zjeżdzamy na zółty szlak i śmigamy w kierunku domu. Kusi nas nowa droga na Dębowiec ale z powodu braku czasu odbijamy w prawo do rowerostrady. Następnie pod mostem przy torach w stronę huty a przy Guardianie dajemy prosto ( bo kto lubi jeżdzić po asfalcie)Docieramy do rzeki i wzdłuż wyjeżdamy koło szpitala. potem już prosto do Alei Pokoju. Koło Skansenu odbijam w stronę domu a chłopaki jadą dalej.