blog rowerowy

linki

Grudzień, 2014

Pierwszy raz na Kubie

Niedziela, 28 grudnia 2014 Kategoria Jurabike, Wspólnie, z ekipą z Forum Uczestnicy
Km: 36.07 Km teren: 30.00 Czas: 02:08 km/h: 16.91
Pr. maks.: 34.21 Temperatura: -6.0°C HRmax: HRavg
Kalorie: 862kcal Podjazdy: m Sprzęt: KUBA Aktywność: Jazda na rowerze
Synowie zakupili tacie rower i dzisiaj nadarzyła się okazja do przetestowania maszynki. Skorzystałem z zaproszenia Skowronków i udałem się na zbiórkę pod Jagiellonów. Oprócz naszej trójki przyjechali także Robert, Marcin i Parker. Jedziemy jak zwykle do Huty a następnie pod mostem jednak nie skręcamy w kierunku rowerostrady lecz jedziemy dalej prosto mijając stację Mirów(czemu tak się nazywa to mnie gryzie już od dawna) i po ok.500 metrach skręcamy w las żeby dojechać do Dębowcówki. Następnie  docieramy do Sokolich i kierujemy się ku Leśnemu. Zostajemy z Darią na herbacie a reszta ekipy jedzie do Sokolich trochę pokręcić. W międzyczasie przyjeżdża Mr. Dry i we trójkę czekamy na towarzystwa. Po powrocie Rafała,Roberta i Parkera jeszcze chwilka na pogawędkę i ruszamy do domu. Mieliśmy jechać asfaltem ze względu na to że Bartek przyjechał szosówka jedna zdecydował się na odrobinę przełaju i takim sposobem wracamy przez Skrajnicę. Później już jak zwykle rowerostrada,huta i obok dworca gdzie kończy się moje spotkanie z bracią rowerową i wracam do domu. Była to moja pierwsza jazda na kołach 29 -wrażenia po tak krótkim odcinku: sprzęt prowadzi się podobnie do 26 ,lepiej wybiera nierówności,ciężko powiedzieć jak ze zwrotnością gdyż nie było możliwości sprawdzić na trudniejszych odcinkach. Na dalsze wrażenia z jazdy zapraszam w kolejnych odcinkach.

Trasa

Na herbatkę do Rumcajsa

Niedziela, 21 grudnia 2014 Kategoria Wspólnie, z ekipą z Forum Uczestnicy
Km: 70.57 Km teren: 55.00 Czas: 04:33 km/h: 15.51
Pr. maks.: 0.00 Temperatura: °C HRmax: HRavg
Kalorie: kcal Podjazdy: m Sprzęt: Renegat Aktywność: Jazda na rowerze
Jeżeli na wycieczkę zapraszają Skowronki nie odmawia się jazdy tak więc ruszamy o 9 rano spod Jagiellonów w czteroosobowym składzie. Jedzie Daria,Rafał,Bartek i ja na rowerze Michała gdyż ten jest chory więc można spróbować jego rowerku. Pogoda nie zapowiadała się za wesoło jednak nastąpiła poprawa i mogliśmy ruszać. Jedziemy jak zwykle Dębowcówką do Sokolich a stamtąd przez Zrębice i Aleje Klonową do Złotego Potoku. Docieramy do Rumcajsa gdzie raczymy się herbatką a następnie udajemy się w drogę powrotną. Przez Siedlec do Krasawy a następnie na stary zielony szlak pieszy i aż do Sokolich. Stamtąd znów Dębowcówką do rowerostrady i przez Hutę do domu. Wydawało się że będzie zimniej jednak fajnie się jechało jedynym minusem był wmordewind który towarzyszył nam w obie strony.